E-abonamenty w pytaniach i odpowiedziach (FAQ) 

1. Jak kupić abonament przez Internet?

Zakup abonamentu przez Internet jest możliwy po zarejestrowaniu konta na stronie eabonamenty.mi.krakow.pl Internetowo można wykupić abonament ogólnodostępny wyłącznie na numer rejestracyjny pojazdu. 

2. Jak długo trwa wydanie abonamentu internetowego?

Z uwagi na czas potrzebny na dokonanie płatności (przelew bankowy) za abonament, złożenie wniosku o abonament postojowy powinno nastąpić nie później niż:

  • 3 dni robocze przed dniem rozpoczęcia obowiązywania abonamentu ogólnodostępnego. 

3. Problem z logowaniem do sklepu internetowego jak sobie poradzić?

W przypadku problemów związanych z logowaniem należy skorzystać z opcji „nie pamiętam hasła”.

4. Kiedy otrzymam numer konta bankowego aby opłacić abonament?

Dla abonamentu ogólnodostępnego wygenerowanie numeru rachunku bankowego do wpłaty następuje niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

5. Dlaczego zamówiony e-abonament został anulowany?

Zgodnie z Regulaminem sprzedaży abonamentów za pośrednictwem sieci Internet zamówienia są anulowane w przypadku nieopłacenia abonamentu w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia.

W przypadku zaksięgowania wpłaty na anulowanym zamówieniu można starać się o zwrot środków na konto lub po złożeniu nowego zamówienia wnioskować o przeksięgowanie wpłaty.